Albanež d.o.o. za javnu odvodnju Albanež d.o.o. za javnu odvodnju

T: +385 (0)52 573 523

E: reklamacije@albanez.hr

O nama

Vizija Društva Albanež d.o.o.

Vizija Društva Albanež d.o.o.

Društvo Albanež d.o.o. u budućnosti će biti usmjereno na kontinuirano pružanje kvalitetne usluge javne odvodnje što se planira postići razvojem i stalnim unapređivanjem vlastitih tehničko-tehnoloških i ljudskih resursa. Rad Društva bit će utemeljen na principima ekonomske održivosti i prihvatljivosti za sve korisnike naših usluga, stalnom poboljšanju kvalitete, zaštiti okoliša i osiguranju kontinuirane edukacije svih zaposlenih. Naš rad bit će orijentiran na povećanje zadovoljstva svih korisnika naših usluga, poboljšanju, održavanja i izgradnji funkcionalne i ekološki prihvatljive mreže za odvodnju otpadnih voda i njihovim pročišćavanjem na području općine Medulin, poštujući pri tome načela ekonomičnosti, racionalnosti i svrsishodnosti, a s ciljem da prostor za koji smo odgovorni u području javne odvodnje, učinimo ugodnijim i poželjnijim za život svih naših korisnika usluga.


Misija Društva Albanež d.o.o.

Misija Društva Albanež d.o.o. jeste da u suradnji sa osnivačima i u djelokrugu prenesenih ovlasti za obavljanje djelatnosti javne odvodnje, osigura trajno i kvalitetno obavljanje istih, održavanje svih objekata i uređaja javne odvodnje u stanju funkcionalne sposobnosti, uz poštivanje i stalnu provedbu svih zahtjeva kvalitete noveliranih u ISO 9001, maksimalnu zaštitu okoliša i javnog interesa lokalne zajednice u kojoj djelujemo, uz stalnu brigu o zadovoljstvu svojih zaposlenika kao i svih korisnika naših usluga.


Politika Društva Albanež d.o.o.

Društvo Albanež d.o.o., provodeći temeljnu politiku većinskog vlasnika i osnivača, usmjerit će sve svoje resurse u ostvarenje zacrtane misiji i vizije, vodeći računa o interesima Društva ali i svim korisnicima usluga. Obzirom na činjenicu kako je Društvo Albanež d.o.o. dugoročno orijentirano na osiguranje zadovoljstva svih svojih korisnika usluga kao i njihovih interesa, opredijeljeni smo na rad s minimalnom dobiti što zahtijeva da se Društvo opredijeli i na obavljanje određenih komercijalnih usluga iz svog područja djelatnosti.


Povijest poduzeća

Albanež d.o.o. je kao komunalno poduzeće osnovano 1999. godine. 2008. godine sjedište tvrtke je iz Banjola preseljeno u Pomer u novu upravnu zgradu. Osnovna djelatnost poduzeća je bio odvoz otpada, komunalno uređenje, održavanje mjesta, uprava groblja te izgradnja i održavanje sustava odvodnje otpadnih voda. Godine 2013. došlo je do razdvajanja na dva poduzeća, s tim da je poduzeće Albanež d.o.o. nastavilo s poslovima vezanim za javnu odvodnju.



Statusne promjene

Dana 15.11.2013. godine uprava društva MED EKO SERVIS d.o.o. i ALBANEŽ d.o.o. zaključile su Ugovor o podjeli (odvajanje s preuzimanjem) solemniziranog pod poslovnim brojem OV-7619/13, koji Ugovor je dostavljen Trgovačkom sudu u Rijeci, Stalna služba u Pazinu dana 15.11.2013. godine. Odlukom Skupštine društva od 19.12.2013. isti je Ugovor potvrđen.


Temeljni podaci

ALBANEŽ d.o.o.
Broj registra trgovačkog suda u Rijeci: 040095616
MB: 01100556
OIB: 18426902929
Sjedište: Pomer 1, 52 100 Pula

Temeljni kapital: 3.006.000,00 kn
Osnivači / članovi društva: Općina Medulin, jedini osnivač

Nadzorni odbor:
Edvino Štifanić, predsjednik NO
Milan Meden, zamjenik predsjednika NO
Valter Terlević, član
Aldo Peruško, član
Mate Mezulić, član

Uprava: direktor Edo Krajcar, mag.oec.


Žiro računi

Privredna Banka Zagreb 2340009 – 1110330706
Zagrebačka Banka 2360000 – 1101385042
SWIFT(BIC): PBZGHR2X
IBAN:HR3823400091110330706


Sjednice NO

Sjednice NO Albanež d.o.o. su otvorene za javnost. Osobe zainteresirane za prisustvovanje sjednici svoj pisani zahtjev trebaju dostaviti u tajništvo Društva najkasnije tri dana prije planiranog datuma sjednice kojoj žele prisustvovati. Albanež d.o.o. će odgovoriti na zahtjev najkasnije dan prije planirane sjednice. Prisustvovanje će se odobravati prema redoslijedu zaprimanja zahtjeva, obzirom da zbog kapaciteta prostorije, sjednicama NO mogu prisustvovati maksimalno tri osobe.